| Sr No |
Circulars |
| 1. |
The Maharashtra Universities Account Code |
| 2. |
Manual of office procedure for purchase G.R. dated 01-12-2016 |
| 3. |
Circular for proposed Digital Payment and Vittiya Saksharta Abhiyan Campaign-dated 21-12-2016 |
| 4. |
Circular for proposed Digital Payment and Vittiya Saksharta Abhiyan Campaign-Reminder 1 dated 20-1-2017 |
| 5. |
GST circular Dt.21.4.2018 with registrartion certificate |
| 6. |
Circular for direct purchase upto Rs.15,000/- for NAAC 2nd Cycle Team Visit Preparation |
| 7. |
Circular regarding Health Group Insurance Scheme |
| 8. |
List of Hospitals empanneled with Iffco Tokio General Insurance Co. Ltd. for Health Group Insurance Scheme in Maharashtra |
| 9. |
Circular regarding Employee's Income Tax Declaration for the Financial Year 2022-23 |
| 10. |
Circular regarding Revised Budget 2021-22 and Budget 2022-23 as per approval of Senate on 29/04/2022 |
| 11. |
Circular regarding acceptance of all Receipts 100% (Cashless) and all payments will be made 100% online using online mode |
| 12. |
Letter to colleges regarding collection of various receipts will be made 100 using online mode |
| 13 |
Circular regarding Revised Budget 2023-24 and Budget 2024-25 as per approval of Senate on 28/02/2024 |
| 14 |
Circular regarding Revised Travelling Allowance and Special Allowance rates as per approval of Management Council Meeting dated 19th July 2024
|
| 15 |
Circular regarding Annual Maintainence Contract (AMC) with M/s. Shartp Enterprises, Solapur from 03/01/2025 to 02/01/2028 |
| 16 |
प्रस्तुत विद्यापीठातील विविध संकुले व प्रशासकीय विभागातील संगणकांसाठी ॲन्टीव्हायरस खरेदीसाठी दरकरार केलेबाबतचे परिपत्रक (कालावधी- दि.21/04/2025 ते 20/04/2028) |
| 17 |
प्रस्तुत विद्यापीठातील विविध संकुले व प्रशासकीय विभागातील प्रिंटरचे टोनर रिफिलींग व दुरुस्तीच्या कामासाठी दरकरार केलेबाबतचे परिपत्रक (दि.19/05/2025 ते 18/05/2026) |
| 18 |
प्रस्तुत विद्यापीठातील विविध संकुले व प्रशासकीय विभागांसाठी Desktop Peripherals आवश्यकतेप्रमाणे खरेदी व बसविणेसाठी दरकरार केलेबाबतचे परिपत्रक (दि.19/05/2025 ते 18/05/2026) |
| 19 |
प्रस्तुत विद्यापीठामध्ये चर्चासत्र, कार्यशाळा, परिसंवाद व इतर कार्यक्रमांवेळी भोजन व्यवस्थेसाठी दरकरार केलेबाबतचे परिपत्रक (दि.01/04/2025 ते 31/03/2027) |
| 20 |
विविध विभाग / संकुलांनी खरेदी केलेल्या साहित्यावर पेंटने डेडस्टॉक क्रमांक टाकण्यासाठी दरकरार केलेबाबतचे परिपत्रक (दि.09/06/2025 ते 08/06/2026) |